Scroll To Top
Son yazılar

ZENCEFİLLİ YOĞURT İLE ZAYIFLAMA KÜRÜ

 Zencefil

 Zerdeçal

 Tarçın

Sevgili takipçilerim sıkı durun: Size göbek eritmenin en kolay yolunu açıklayacağım! Önerilerimi harfiyen yerine getirin, bir haftada göbeğinizde gözle görülür incelmeyi sağlayın! Göbek eritme formülü hakkında bu kadar emin konuşuyorum çünkü bu tarifi, spor eğitmeninden bizzat kendim aldım ve derhal sizle birlikte bende uygulamaya başlayacağım. 
Ayrıca Yağsız yoğurdun göbek yağlarının %81 inin tek başına erittiği ABD Tennesse Üniversitesinde yapılan araştırmalar da ortaya kondu. Ayrıca zencefil’in yağ yakıcı özelliği aşikar. Yine zerdeçalın hazmı kolaylaştırdığı ve ödem attırdığı bilinmekte. Tarçınıda zayıflamaya yardımcı olduğu bilimsel kanıtlanmıştır


Şimdi gelelim tarife: 
  • Aktara gidin, her biri yirmi gram olmak üzere toz tarçın, toz zencefil ve toz zerdeçal alın. Eve gelince bu baharatları cam kavanoz içinde iyice karıştırın, kapağını kapatın. 
  • Gece uyumadan üç saat önce bir kâseye 250 gram yani yaklaşık bir su bardağı yağsız yoğurdu alın. İçine, cam kavanozdaki baharat karışımından bir tatlı kaşığı ekleyip iyice karıştırın. 
  • Yoğurdu yiyin ve uyuyana kadar bir litre kadar su için. Göbek eritme karışımını uygulayacağınız gün, bir saat boyunca tempolu yürüyüş yapın ve karın eriten egzersizleri 15 dakika yapın ki vücudunuzu yağ yakmak için uyarın. Sabah uyandığınızda karnınızda incelme olduğunu, göbeğinizin erimeye başladığını göreceksiniz. Zencefilli yoğurdun tadı ilk başta hoşunuza gitmeyebilir ama sabah uyandığınızda daha sıkı bir karın görmek daha çok hoşunuza gidecektir. Sabah dümdüz karınla uyanmak süperdi!
  • Haydi bakalım bayanlar baylar göbekler gitsin, kolay gelsin:)

Paylaş:

Kategoriler:

15 yorum to ''ZENCEFİLLİ YOĞURT İLE ZAYIFLAMA KÜRÜ "

ADD COMMENT
  1. Hergün yenilebilir mi?

    YanıtlaSil
  2. bunu her aksam mi yiyecegiz? ve her aksam hepsinden 20 gr mi

    YanıtlaSil
  3. 5 gündür yiyorum diyette hareket de yapiyorum ama hic bisey olmuyor sanki cigdem hanim ordamisiniz

    YanıtlaSil
  4. Kimse de ise yaradı mu bende uygulayacak m inşallah ise yarar Diyetteyim zaten spor yaparım yapıyorum da ama yürüyüş yapmam imkansız iki çocuk var 4 ve 2 yaşında sadece göbek ve yanlarım var gider mi cvp bekliyorum cigdem hajim

    YanıtlaSil
  5. Hergün mu haftada iki keremi bu yoğurt pulbiber limon kurunde yine su tuketilmelimi hangisi daha etkili acele cevap lütfen

    YanıtlaSil
  6. ben başka i yerde okudum kadınınlar bir haftada 3 kilo verdeiklerini söyluyorlar ama bi sorum var ben emziriyorum yapabılırmıyımj bu kürü çigdem hanım

    YanıtlaSil
  7. ÇİGDEMMM HANIMM CVPPPPPP LÜTFENNNNNN

    YanıtlaSil
  8. Yahu ben bu kürü deneyipte zayıflayan birini hiç görmedim ve duymadım. Yeşil kahveyi tavsiye ederim 70 kilodan 60a düştüm.

    YanıtlaSil
  9. 8 gündür yapıyorum süper bişey göbeğim dümdüz oldu yağlarım eridi herkez denesin

    YanıtlaSil
  10. HER AKŞAM MI? TÜKETECEĞİZ CEVAP HİÇ GÖREMEDİM SADECE YORUM VE SORU VAR

    YanıtlaSil
  11. Bu kürü her yemekten önce yoğurda birer Çay kaşığı zerdeçal zencefil tarçın koyup tüketiyorsun.Bir sitede yemeklerden 1-2 saat önce Demiş.Arkadaşım Onbeş dakika önce Demişti.Artık kendiniz ayarlarsınız.kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cvp alamazsınız tabi çünkü çiğdem hanmın işine gelmiyor böyle sacma sapan şeyler anlatıpta insanları umutlandırmayın bence düzenli spor 2,5 litre su ve saglıklı beslenmediğiniz sürece bu kazar kısa zamanda kilo veremezsiniz versenizde giden kilo yagdan değil sudan gider bu da zamanla kas erimesine yol açar hanımlar kanmayın böyle seylere bitkilerin etkileri vardır ama tek basına spor yapmadan düzenli beslenmeden imkansız ..

      Sil
    2. cvp alamazsınız tabi çünkü çiğdem hanmın işine gelmiyor böyle sacma sapan şeyler anlatıpta insanları umutlandırmayın bence düzenli spor 2,5 litre su ve saglıklı beslenmediğiniz sürece bu kazar kısa zamanda kilo veremezsiniz versenizde giden kilo yagdan değil sudan gider bu da zamanla kas erimesine yol açar hanımlar kanmayın böyle seylere bitkilerin etkileri vardır ama tek basına spor yapmadan düzenli beslenmeden imkansız ..

      Sil
    3. cvp alamazsınız tabi çünkü çiğdem hanmın işine gelmiyor böyle sacma sapan şeyler anlatıpta insanları umutlandırmayın bence düzenli spor 2,5 litre su ve saglıklı beslenmediğiniz sürece bu kazar kısa zamanda kilo veremezsiniz versenizde giden kilo yagdan değil sudan gider bu da zamanla kas erimesine yol açar hanımlar kanmayın böyle seylere bitkilerin etkileri vardır ama tek basına spor yapmadan düzenli beslenmeden imkansız ..

      Sil