Scroll To Top
Son yazılar

HURMA DİYETİ (1 HAFTADA 5 KİLO)


Merhabalar sevgili takipçilerim. Ramazan ayındayız elhamdülillah. Hazır marketlerde bol bol hurma varken bu arada ben çok şanslıyım bu resimdeki hurmaları annem babam bizzat kendileri Medineden getirdi. Allaha şükür her yıl giderler ve bizi hediye yağmuruna tutarlar:) iyi ki varsınız.. Bayrama az vakit kalmışken Hurma diyeti yapmak ister misiniz? Diyet koşulları ağır gelebilir size çünki yemek yok meyve yok ama hurma ve yoğurt var. 1 haftalık bu diyetle 5 kilo verebilmeniz garanti hatta daha fazla. Hurmanın tok tutucu özelliği var ayrıca kan şekerini de dengeliyor. Buyrun diyet özellikleri size uygunsa deneyin derim..

Malzemeler:
  • Medine hurması (yeteri kadar)
  • Yoğurt (yeteri kadar)
Uygulanışı:
  • Günlük 21 hurma tüketme iznimiz olacak. Ve bunun yanında 3 kase yağı alınmış yoğurt ya da yarım yağlı yoğurt tüketeceğiz. 7 günlük bir kürden sonra ortama 1 haftada 5 kilo zayıflama hedefini tutturma ihtimali çok yüksek. 3 öğün sabah öğle ve akşam 1 kase yoğurt ve yanında 7 adet hurma tüketeceğiz. Başka bir şey tüketmeyeceğiz. Şimdi kimi arkadaşlar besleyicilik yönünden bu hurma diyeti nin tek yönlü olduğunu düşünebilirler. Ama yoğurtta bulunan kalsiyum, vitaminler ve proteinler ile hurmada bulunan A vitamini, D vitamini, B1 vitamini, B6 Vitamini, C vitamini ile Demir, potasyum, folat, magnezyum, çinko gibi mineraller, vücudunuzun dinç ve sağlıklı bir biçimde bu 7 günlük diyet süresini atlatmasını sağlayacaktır. 
  • Ramazanda uygulanmasına gelince; sahurda 7 hurma + 1 kase yoğurt, iftarda 7 hurma + 1 kase yoğurt, İftarla sahur arasında saati kendinize göre ayarlayabilirsiniz 7 hurma + 1 kase yoğurt
  • Günde en az 2 lt su ve 2 bardak yeşil çay.
  • Kolay gelsin:)

Paylaş:

Kategoriler:

158 yorum to ''HURMA DİYETİ (1 HAFTADA 5 KİLO)"

ADD COMMENT
  1. KİLO VERMEZSEM BİTTİNİZ SİZ :)))

    YanıtlaSil
  2. türk kahvesi zero yasakmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok şekersiz çay ve türk kahvesi içebilirsiniz. .

      Sil
  3. Ben daha önce denedim sadece hurma yiyerek 6 kilo verdim.Bugün tekrar başladım

    YanıtlaSil
  4. Yarin basliycam

    YanıtlaSil
  5. Emziriyorum sanirim yapamam :(

    YanıtlaSil
  6. 4 günde 2 kg 300 gr verdim sabrediyorum

    YanıtlaSil
  7. Umarim soylenilen miktarda kilo veririm :)

    YanıtlaSil
  8. Peki bu diyeti tekrar yapmak için ne kadar süre ara verilmesi gerekir??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 hafta uygulayıp 1 hafta dinlenip tekrar yapabilirsiniz

      Sil
  9. Bende bslycm umarim basarili olurum yalniz ara ogunlerde yada acikinca ne yemeliyiz...

    YanıtlaSil
  10. Umarim, hurma ve yoğurt dışında birşey tüketmiyoruz ancak hurmayı yiyip iki saat sonra yoğurdu yiyerek 6 öğün halinde tüketebilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emziren anneler yapabilirmi acaba bebegim 14 aylık


      Sil
  11. hurmayi ayrimi yiycez yoqurtla karistrp mi yoksa

    YanıtlaSil
  12. Siz nasıl uygun görürseniz isterseniz 1-2 saat arayla da tüketebilirsiniz

    YanıtlaSil
  13. Vereceğim! :)))))

    YanıtlaSil
  14. yagsiz yogurt nerden bulacagiz. light yogurt saglikli olmadigini dusunuyorm. normal yogurt yesek ?

    YanıtlaSil
  15. Light ürünler markette rahatça buluna biliyor ama tercih etmezseniz yarım yağli yoğurt kullanın

    YanıtlaSil
  16. tam yagli kaymakli yogurtun kaymagini alip yiyorum ben. etkili olur dimi yinede ? bi sorum daha olacak 3 hafta surdursem diyeti bi sorun yasarmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarım yagli olsun yoğurt, diyeti 2 haftadan fazla sürdürmeyin lütfen..

      Sil
  17. Çiğdem Hanım, hangi çeşit hurmayı önerirsiniz bu diyette? Komsum Ümre den getirmişti fakat bana çok tatlı geliyor. Şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  18. Sekerli ama hurma kilo nasl verdirir

    YanıtlaSil
  19. MERHABA BENDE BAŞLADIM DİYETE 2 GÜN OLDU SABIRLA DEVAM ETTİRİYORUM VE SONUCU GERÇEKTEN ÇOK MERAK EDİYORUM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sabırsızlıkla yorum bekliyorum, sevgiler. .

      Sil
  20. acil cevap istiyorum ben 16 yasindayim 58 kiloyum bu diyeti yapmak istiyorum uygunmu bide diger sitelerde yemekten once demis oyle yapsam faydasi olurmu

    YanıtlaSil
  21. Uygundur ama 1 hafta dan fazla uygulamayin, Sevgiler. .

    YanıtlaSil
  22. Bugun basladim bakalim surdurebilecekmiyim insallah sonucu guzel olur

    YanıtlaSil
  23. Hurma normalde kilo aldiran bisey nasil oluyorda kilo verdiriyor anlamadim abarti gibi geldi:(

    YanıtlaSil
  24. Karar verdim denemekte fayda vardiye dusunuyorum yarin basliyorm suanda 60kiloyum .. 7.gunde kaç kilo olucam bakalim yazicam ,,.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu bekliyorum kolay gelsin:)

      Sil
    2. yarın sabah başlıyorum ama regl dönemimdeyim ve şişliğim çok umarım regl e rağmen kilo veririm sevgiler

      Sil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okula hazırlık sanırım:) 2 haftadan fazla yapmayin, kolay gelsin

      Sil
    2. 2 hafta yapsan sonra bırakınca tekrar alıyomuyum bıraktıktan sonuna 1 hafta sonra tekrar başlaya bilirmiyim

      Sil
    3. Aynen Allah razı osun bugün 2. Günün çok kolay oluyo layt yoğurt yiyorum 2 haftada kaç kilo olur sıpor var mı

      Sil
  26. ayyy cok umutlandim ya verirsem su kilolarimi omrum boyunca size dua edicem.valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dua en güzel hediyedir teşekkürler, kolay gelsin

      Sil
  27. Yogur yerine ayran olurmu

    YanıtlaSil
  28. Yeşil çay ve sade soda icebilirmiyiz gün icinde

    YanıtlaSil
  29. Çiğdem hanım benim 5. Günüm ama gözüm kararıyo balım dönüyo devam ediyimmi yoksa bi gün Ara veriyimmi acil cevap lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceren hanım ara verin tabi ki meyve yiyin süt için bünyenize ağır gelmis demek ki sağlığınız daha önemli

      Sil
    2. Tamam teşekkürler peki hızlı geri alınıyo mı

      Sil
  30. Ceren hanim 5 gün de hic kilo verdinizmi?
    Bende bugün basladim inşallah verebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiyki verdim 4,5 verdim Etrafımdaki insanlar ben bile aynaya bakınca direk hissediyorum çok güzel bi duygu

      Sil
  31. Acil cevap istiyorum yogurt yerine ayran olurmu

    YanıtlaSil
  32. Yoğurt yiyemiyorum diyorsanız ayran kullanabilirsiniz

    YanıtlaSil
  33. Önemli olan vermek deil verdiklerini almamak bu diyeti bırakınca verilenler alınmıyor mu acaba ???

    YanıtlaSil
  34. 16 yasındayım 1.60 boyum var 54 kiloyum 5 günde kac kılo verebılırım sabahları yogurt yemesem olurmuuu

    YanıtlaSil
  35. Bende iki haftada anca 6 kilo verdim ama bunyeden bunyeye degisiyo galiba yinede mutluyum iki haftada 6 kiloda olsa cok iyi bu diyet harika tesekkurler buarada spor yapamadigim halde verdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melek hanim yine de güzel kilo vermissiniz yorum için teşekkür ederim, sevgiler

      Sil
  36. mrb bende pazartesi basliyorum ins kilo veririm cok ihtiyacim.var cunku

    YanıtlaSil
  37. Bende 2 gündür yapıyorum ama şekersiz nescafe çok seviyorum. İcebilir miyim acil cevap verebilir misiniz. Şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekersiz nescafe 30 kalori civari siz bilirsiniz

      Sil
  38. Bugün son günüm. Yarin tartildigim da inş vermisimdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tartıldınız mı yorum bekliyorum lütfen

      Sil
    2. 2. 5 kilo verdim neden boyle oldu çok uzuldum

      Sil
    3. Muhtemelen kilonuz azdi, 100 kilo biri ile 50 kilo birinin aynı kilo olmasını bekleyemeyiz. Ama yine de güzel üzülmeyin..

      Sil
  39. Sekerli hurmaa nasil kilo verdiriyor?

    YanıtlaSil
  40. Burada ama yemek yerinde kullanılıyor güvenin lütfen deneyin

    YanıtlaSil
  41. Pardon yanlış yazmışım 62.4 kiloyum

    YanıtlaSil
  42. Bende bugün basladim sonuçları yazicaam

    YanıtlaSil
  43. Benimde ikinci günüm şimdiden umutluyum. 76.300 ile başladım sonucu bildiririm.

    YanıtlaSil
  44. Ben fadıl ikinci günüm bugün çok erken yedim, şu an saat 2 ve ben 21 vurmanın ve üç kase yogurdumu yemiş bulunuyorum ne tavsiye edersiniz??? Dayanıp aç yatabilirmiyim bilmiyorum. :(

    YanıtlaSil
  45. Bugün basladim inşallah veririm:)

    YanıtlaSil
  46. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  47. Bende bu diyete basladim 2.günüm ama cikolata dısında tatlıyla aram pek yok .Günlük 21 hurma sınırlaması getirmissiniz ben en fazla 15 hurma yerim o da cok zor acaba hurma az yesem bir sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  48. bende yapmak istiyorum ama şok bi diyetmi bu yani sudan mı gidiyo kilo yağdanmı kaybediyoruz çünkü bu tür diyetlerle 5 kilo verip bırakınca fazlasını almak istemiyo insan bi açıklama yaparsanız ona göre başlamak istiyorum

    YanıtlaSil
  49. Anlaşılan dorularımıza cevap alamayacağız :-)

    YanıtlaSil
  50. Bugun 4.gunum 3 kilo gitti light ayran tuketiyorm 15 hurma ancak yiyebiliyorum beyaz ve yesil cay tuketiyorum tavsiye ederim 7.ve 15.gunde sonuclari yazicam ayrica yuruyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel maşallah ama hurmayı azaltmayin lütfen yemeye çalışın, yorum için çok teşekkür ederim gelecek yorumları da bekliyorum, sevgiler:)

      Sil
    2. Merhaba 👋 ben 14 yaşındayım ve 43 kiloyum boyumda kısa nasıl bir diyet kullabilirim

      Sil
  51. Bugun 4.gunm 3 kilo verdim

    YanıtlaSil
  52. arkadaşlar bu inanılmaz bir diyet benim de 5. günüm 4 kilo verdim herkeze tavsiye ederim. özellikle şunu belirtmek istiyoum bu yogurt ve hurma ikilisi yendiinde inannılmaz bir şekilde iştahı kesiyor.....

    YanıtlaSil
  53. hurmanın sayısını düşürmeyin ve yogurduda yarım yaglı yiyin cok farkediyor.

    YanıtlaSil
  54. 6.günüm 1 kilo vermisim nerde hata yaptim bilemiyorum cok hayal kirikligi yasadim yogurt yarim yagliydi light aldim bugun bi hafta daha deneyecegim yine kilo veremezsem yapacak bisey yok...

    YanıtlaSil
  55. Birakinca verilen kilolar geri aliniyormu

    YanıtlaSil
  56. bende deneyeceğimmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hurma cok tatlı nasıl kilo verdiriyor anlamadim.Cìgdem hanim yanitlarmısınız.Saygilarımla Meryem

      Sil
  57. Yarın hurma alip baslamayi dusunuyorum yorumlariniz beni cok umutlandrdı :) umarim dogru bisey yapiyoduruz..

    YanıtlaSil
  58. Yarın hurma alip basliycam yorumlariniz beni cok umutlandrdi insallah bnde basaririm :)

    YanıtlaSil
  59. Evet yoğurt diyeti yaparak kilo verebilirsiniz. 5 Gün İçerisinde 3 Kiloya kadar verebilme imkanı bulunmakta. Yoğurt yemenin vücudumuza ve sağlığa yararları tüm dünya ülkelerinde aynıdır ve saymakla bitmez faydaları vardır. Yoğurt en eski zamanlarda bile zehirlen vakalarına karşı doğal önlemlerden biridir. Bu arındırma özelliğinin yanında yoğurt yemek hem besleyici hemde tedavi amaçlı maddeler de içerisinde bulunmaktadır. En önemli özelliği de hazımı kolaylaştırması ve çok ufak kalori miktarı sebebi ile zayıflamaya çok yardımcı besindir.
    Peki Yoğurt Diyeti Faydalımıdır ? Yoğurt diyeti nasıl yapılmalı ?
    Yoğurt diyeti yaparak vücutta oluşam aşırı miktarda ki sular dışarı atılacak ve yoğurtun yağ yakıcı özelliği sayesinde hızla bir yağ yakma sürecine gireceksiniz. Yoğurt diyetinde kullanılacak yoğurt yağsız ve süzülmemiş yoğurt olmasına dikkat etmelisiniz. Yoğurt ile birlikte taze taze mevsimindeki meyveleri tüketmek diyet yapanlar için bir detoks etkisi yaratacaktır. Önemli bir uyarımız son olarak yoğurt diyeti yaparken gün içersinde 2,5 – 3 litre kadar su tüketmek gereklidir. Sağlık ve Mutlu Günler Dileriz.


    kaynak:
    http://www.kiloverdirirmi.com/yogurt-kilo-verdirir-mi/

    YanıtlaSil
  60. acııılll bana cevap verır mısınız. dıyetın 2. gunundeyım aksam yerken mıdem cok bulandı.devam etmelı mıyım ? bı onerınız var mı???

    YanıtlaSil
  61. ve yemem gıderek azaldı ..yıyemıorum

    YanıtlaSil
  62. verilen kilo yağdan mı gidiyor yoksa sudan mı ? diyet bittikten sonra hemen kilo alır mıyız bir de

    YanıtlaSil
  63. merhaba,

    ben bu diyeti yeni uyguladım 7 gün içinde 2,5 kilo verdim diyeti bire bir uyguladım sadece çok ufak kaçamak oldu onda da çok yağlı şeyler yemedim hergün 2,5 lt su ve 2 bardak yeşilçay içtim yinede beklenenden az kilo verdim.

    YanıtlaSil
  64. Ben diyete bugün başladım ama 7 hurma çok geldiği için 3-4 tane yiyebildim. Günde 3 öğün yerine 2 öğün yesek aynı sonucu elde edebilirmiyiz?

    YanıtlaSil
  65. Hurma diyetinde su içmek ne kadar önemli? Şuan bu diyeti yapıyorum ama etkisi olmadı kilo falan veremedim acaba sebebi suyu fazla içmemem mi?

    YanıtlaSil
  66. Bende denemek istiyorum Ama gerc kten faydası oluyor muu bide günde üç öğün de toplam yedi hurma mi yiyoruz bikase yoğurt ile

    YanıtlaSil
  67. Bunu aralıksız bir ay denemek kilo alıR miyiz? Bide hurma çok şekerli bi yiyecek değilmi nasıl kilo verdirecek

    YanıtlaSil
  68. Her öğünde 1-2 hurma yesek olmaz mı?

    YanıtlaSil
  69. verilen kilolar geri alınıyormu yoksa zayıflamaya çözümmü

    YanıtlaSil
  70. ben diyete bugun basladim su ve yesil cay icmemiz gerekiyormu ?

    YanıtlaSil
  71. Bu diyette 2.gunum merakla bekliyorum kac kilo veredegim..bir sorum olacak yogurt olarak mayalanmis yogurt yiyorum sut kaynadiktan sonra kaymagini aliyorum hazir yogurt yiyemiyorum etkisi olurmu?

    YanıtlaSil
  72. Çiğden hanım lütfen cevap verebilirmisiniz. Piyasada bulunan hurmaların kilosu 40 tl bulmakta. İran hurması kilosu 12 tl İran hurmasını kullanabilirmiyiz.

    YanıtlaSil
  73. Bende yarin basliyorum acaba kilolar yagdanmi su danmi gidiyo

    YanıtlaSil
  74. Süt olabilirmi yoğurt yerinr

    YanıtlaSil
  75. Yanıtlar
    1. Spor diyorum yada yürüyüş zarar verir mi bu diyetle birlikte ?

      Sil
    2. Spor diyorum yada yürüyüş zarar verir mi bu diyetle birlikte ?

      Sil
  76. Bugün başladım.ısrarla evde yapılmış normal yoğurdu deneyeceğim.Sonuç ne olursa olsun. Artı ara ara yürüyüş ve hafif spor denemeyi de düşünüyorum. Yaşarsam şayet ; bir hafta sonra yorum yazacağım "Her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır." Allak kolaylık versi .

    YanıtlaSil
  77. Bugün başladım.ısrarla evde yapılmış normal yoğurdu deneyeceğim.Sonuç ne olursa olsun. Artı ara ara yürüyüş ve hafif spor denemeyi de düşünüyorum. Yaşarsam şayet ; bir hafta sonra yorum yazacağım "Her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır." Allak kolaylık versi .

    YanıtlaSil
  78. Bugün başladım.ısrarla evde yapılmış normal yoğurdu deneyeceğim.Sonuç ne olursa olsun. Artı ara ara yürüyüş ve hafif spor denemeyi de düşünüyorum. Yaşarsam şayet ; bir hafta sonra yorum yazacağım "Her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır." Allak kolaylık versi .

    YanıtlaSil
  79. Bugün başladım.ısrarla evde yapılmış normal yoğurdu deneyeceğim.Sonuç ne olursa olsun. Artı ara ara yürüyüş ve hafif spor denemeyi de düşünüyorum. Yaşarsam şayet ; bir hafta sonra yorum yazacağım "Her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır." Allak kolaylık versi .

    YanıtlaSil
  80. Bugün 4. Günüm 2 kilo verdim bile bol su iciyorum bakalim 7.gun bitiminde kaç kilo vermiş olucam

    YanıtlaSil
  81. Ben yogurt yiyemiyorum sut icsem olur mu

    YanıtlaSil
  82. bugün ilk günüm ama hurma görmek istemiyorum . sadece 11 hurma yiyebildim bide 2 kase yogurt.daha da hurma yiyesim gelmiyo düşündükçe midem bulanıyo :/

    YanıtlaSil
  83. Çiğdem hanım, bugün başladım bende. Umarım sonuç güzel olur ;)

    YanıtlaSil
  84. Süt ürünleri tüketemiyorum yoğurt yerine bir alternatif var mı

    YanıtlaSil
  85. Süt ürünleri tüketemiyorum yoğurt yerine bir alternatif var mı

    YanıtlaSil
  86. BENDE 1.70 BOYUNDA 66 KİLOYUM DİYETE BUGÜN BAŞLADIM HENÜZ SORUN YOK UMARIM İŞE YARAR OLURDA YARAMAZSA BANA YİYEMEDİĞİM KEBAPLARIN HESABINI KİM VERECEK :) HAFTAYA BUGÜN KAÇ KİLO OLDUĞUMU YAZICAM...

    YanıtlaSil
  87. Diyete bugun basladim bir hafta olunca mutlaka yazicam sonucu

    YanıtlaSil
  88. Bugün başladım bana şans dileğin ����

    YanıtlaSil
  89. Her öğünde hurmayı acıktıkca yesek olurmu yoksa peşpeşe yemek şart mı

    YanıtlaSil
  90. Merhaba arkadaşlar bende başladımbu dıyete. 2 gün oldu 7 hurma fazla geliyo 5 6 tane yıyorum ben yediğim yogurtta yagsız değil yarım yağlı ve sporda ypıyorm sonucu merakla beklıyorum haftaya sal günü sonucu yazıcam. 76 kilo ile başladım :)

    YanıtlaSil
  91. Merhaba arkadaşlar bende başladımbu dıyete. 2 gün oldu 7 hurma fazla geliyo 5 6 tane yıyorum ben yediğim yogurtta yagsız değil yarım yağlı ve sporda ypıyorm sonucu merakla beklıyorum haftaya sal günü sonucu yazıcam. 76 kilo ile başladım :)

    YanıtlaSil
  92. Merhaba arkadaşlar bende başladımbu dıyete. 2 gün oldu 7 hurma fazla geliyo 5 6 tane yıyorum ben yediğim yogurtta yagsız değil yarım yağlı ve sporda ypıyorm sonucu merakla beklıyorum haftaya sal günü sonucu yazıcam. 76 kilo ile başladım :)

    YanıtlaSil
  93. Merhaba arkadaşlar..Bu diyete bir yakınımın uygulaması ve olumlu sonuçlar alması üzerine 2 gün önce başlamış bulunmaktayım.Bugün 3. günüm ve 71.5 kilo ile başladığım diyete bu sabah itibariyle 69.5 kilo ile devam ediyorum :) yorgunluk hissi, baş ağrısı olmadan kan şekerim düşmeden devam edebildiğim tek diyet diyebilirim..diyette 7 hurma yazıyor ama bana 5 tane kafi geliyor.Bu arada ben kilo verme serüvenime yaklaşık 2 aydır devam ediyorum ama bu diyeti ilk defa uyguluyorum.82 ile başladığım serüvende üç haftadır 70-71 kiloda takılıp kalmıştım ama bu diyetle tabuları yıktım çok şükür.Hedefim 60 kiloya düşebilmek.Bu arada haftada 4 gün yürüyüş ve biraz da pilates yapıyorum Bir haftanın sonunda tekrar kaç kilo olduğumu yazacağım..Herkese kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar merhaba arkadaşlar ben diyetimi tam manasıyla yapamadım malesef Son 2 gün uygulayamadım fakat 3 Kilo verdim.şuanda il dışındayım döndükten sonra tekrar başlamayı düşünüyorum..yalnız bu diyetle sadece ödem atılıyor sanırım..bunu denemek için tekrar başlayacağım diyete..görüşmek üzere..

      Sil
  94. Merhaba arkadaşlar..Bu diyete bir yakınımın uygulaması ve olumlu sonuçlar alması üzerine 2 gün önce başlamış bulunmaktayım.Bugün 3. günüm ve 71.5 kilo ile başladığım diyete bu sabah itibariyle 69.5 kilo ile devam ediyorum :) yorgunluk hissi, baş ağrısı olmadan kan şekerim düşmeden devam edebildiğim tek diyet diyebilirim..diyette 7 hurma yazıyor ama bana 5 tane kafi geliyor.Bu arada ben kilo verme serüvenime yaklaşık 2 aydır devam ediyorum ama bu diyeti ilk defa uyguluyorum.82 ile başladığım serüvende üç haftadır 70-71 kiloda takılıp kalmıştım ama bu diyetle tabuları yıktım çok şükür.Hedefim 60 kiloya düşebilmek.Bu arada haftada 4 gün yürüyüş ve biraz da pilates yapıyorum Bir haftanın sonunda tekrar kaç kilo olduğumu yazacağım..Herkese kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  95. Merhaba arkadaşlar..Bu diyete bir yakınımın uygulaması ve olumlu sonuçlar alması üzerine 2 gün önce başlamış bulunmaktayım.Bugün 3. günüm ve 71.5 kilo ile başladığım diyete bu sabah itibariyle 69.5 kilo ile devam ediyorum :) yorgunluk hissi, baş ağrısı olmadan kan şekerim düşmeden devam edebildiğim tek diyet diyebilirim..diyette 7 hurma yazıyor ama bana 5 tane kafi geliyor.Bu arada ben kilo verme serüvenime yaklaşık 2 aydır devam ediyorum ama bu diyeti ilk defa uyguluyorum.82 ile başladığım serüvende üç haftadır 70-71 kiloda takılıp kalmıştım ama bu diyetle tabuları yıktım çok şükür.Hedefim 60 kiloya düşebilmek.Bu arada haftada 4 gün yürüyüş ve biraz da pilates yapıyorum Bir haftanın sonunda tekrar kaç kilo olduğumu yazacağım..Herkese kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  96. Merhaba arkadaşlar..Bu diyete bir yakınımın uygulaması ve olumlu sonuçlar alması üzerine 2 gün önce başlamış bulunmaktayım.Bugün 3. günüm ve 71.5 kilo ile başladığım diyete bu sabah itibariyle 69.5 kilo ile devam ediyorum :) yorgunluk hissi, baş ağrısı olmadan kan şekerim düşmeden devam edebildiğim tek diyet diyebilirim..diyette 7 hurma yazıyor ama bana 5 tane kafi geliyor.Bu arada ben kilo verme serüvenime yaklaşık 2 aydır devam ediyorum ama bu diyeti ilk defa uyguluyorum.82 ile başladığım serüvende üç haftadır 70-71 kiloda takılıp kalmıştım ama bu diyetle tabuları yıktım çok şükür.Hedefim 60 kiloya düşebilmek.Bu arada haftada 4 gün yürüyüş ve biraz da pilates yapıyorum Bir haftanın sonunda tekrar kaç kilo olduğumu yazacağım..Herkese kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  97. Merhaba arkadaslar. Bu diyet emzirenler icinsakincalimi acaba.oglum 16 aylik.76 kiloyum 60a inmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım..emzirdiğin için yediklerine biraz dikkat etmen lazım tabi ama şu şekilde yapabilirsin sabah ve akşamları hurma yoğurt yersin öğlen de kalorisi biraz daha düşük yemekler..Ben de iki doğum yaptım ve çocuklarım arasında 1 yaş var üst üste alınan kilolar tabiki beni çok rahatsız ediyordu.benim oğlum da 16 aylık sütüm çok az olduğu için kestim emzirmeyi..yalnız ben emzirme döneminde son iki ay yediklerime dikkat etmeye başladım daha doğrusu porsiyonumu küçülttüm.Biraz da yürüyüş yapınca kilo vermeye başladım.Yukarda da bahsettiğim gibi bir süre kilomda azalma olmadı bunun üzerine bu diyete başladım.umarım sende de faydası olur..yalnız bol su içmen lazım..Kolay gelsin :))

      Sil
    2. Merhaba canım..emzirdiğin için yediklerine biraz dikkat etmen lazım tabi ama şu şekilde yapabilirsin sabah ve akşamları hurma yoğurt yersin öğlen de kalorisi biraz daha düşük yemekler..Ben de iki doğum yaptım ve çocuklarım arasında 1 yaş var üst üste alınan kilolar tabiki beni çok rahatsız ediyordu.benim oğlum da 16 aylık sütüm çok az olduğu için kestim emzirmeyi..yalnız ben emzirme döneminde son iki ay yediklerime dikkat etmeye başladım daha doğrusu porsiyonumu küçülttüm.Biraz da yürüyüş yapınca kilo vermeye başladım.Yukarda da bahsettiğim gibi bir süre kilomda azalma olmadı bunun üzerine bu diyete başladım.umarım sende de faydası olur..yalnız bol su içmen lazım..Kolay gelsin :))

      Sil
    3. Merhaba canım..emzirdiğin için yediklerine biraz dikkat etmen lazım tabi ama şu şekilde yapabilirsin sabah ve akşamları hurma yoğurt yersin öğlen de kalorisi biraz daha düşük yemekler..Ben de iki doğum yaptım ve çocuklarım arasında 1 yaş var üst üste alınan kilolar tabiki beni çok rahatsız ediyordu.benim oğlum da 16 aylık sütüm çok az olduğu için kestim emzirmeyi..yalnız ben emzirme döneminde son iki ay yediklerime dikkat etmeye başladım daha doğrusu porsiyonumu küçülttüm.Biraz da yürüyüş yapınca kilo vermeye başladım.Yukarda da bahsettiğim gibi bir süre kilomda azalma olmadı bunun üzerine bu diyete başladım.umarım sende de faydası olur..yalnız bol su içmen lazım..Kolay gelsin :))

      Sil
    4. Merhaba canım..emzirdiğin için yediklerine biraz dikkat etmen lazım tabi ama şu şekilde yapabilirsin sabah ve akşamları hurma yoğurt yersin öğlen de kalorisi biraz daha düşük yemekler..Ben de iki doğum yaptım ve çocuklarım arasında 1 yaş var üst üste alınan kilolar tabiki beni çok rahatsız ediyordu.benim oğlum da 16 aylık sütüm çok az olduğu için kestim emzirmeyi..yalnız ben emzirme döneminde son iki ay yediklerime dikkat etmeye başladım daha doğrusu porsiyonumu küçülttüm.Biraz da yürüyüş yapınca kilo vermeye başladım.Yukarda da bahsettiğim gibi bir süre kilomda azalma olmadı bunun üzerine bu diyete başladım.umarım sende de faydası olur..yalnız bol su içmen lazım..Kolay gelsin :))

      Sil
  98. Cook tesekkurler yanitin icin canim. Insallah oyle yapicam ben de

    YanıtlaSil
  99. Merhaba arkadaşlar diyeti tam 6 gün yaptım bir gün ara vermek zorunda kaldım 6 günde 4 kilo verdim şimdi tekrar başladım umarım yine 4 kilo veririm.:)

    YanıtlaSil
  100. selamlar bende cok dikkatimi cekiyo ve yorumlardan feyiz alarak baslıycaminsallah olumlu olur 67 kiloya cikmisim 63 kilodan. gitmeli bu kilolar.😮😳

    YanıtlaSil
  101. selamlar bende cok dikkatimi cekiyo ve yorumlardan feyiz alarak baslıycaminsallah olumlu olur 67 kiloya cikmisim 63 kilodan. gitmeli bu kilolar.😮😳

    YanıtlaSil
  102. selamlar bende cok dikkatimi cekiyo ve yorumlardan feyiz alarak baslıycaminsallah olumlu olur 67 kiloya cikmisim 63 kilodan. gitmeli bu kilolar.😮😳

    YanıtlaSil
  103. bayan kuş bende bugün başladım inşallah sabrederim ve işe yarar.

    YanıtlaSil
  104. bende bugün başladım inşallah işe yarar. inşallah sabrederim. En son tartıda 61.600 idim. bayan brd.

    YanıtlaSil
  105. Çiğdem Hanım kaç gün yapıp kaç gün ara vereceğimizi söylememişsiniz

    YanıtlaSil
  106. Merhaba,diyete dün başladım ama sürekli yoğurt yemek midemi bulandırıyor,sizce ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  107. çiğdem hnm.
    hurmaları gün içerisine yayarak yesek uygun olurmu ..yoksa bir öğünde hepsini bitirmek mi gerekiyor..

    YanıtlaSil
  108. Bende bugun basladim hurma diyetine 77 kiloyum haftaya kac olucam bakalim

    YanıtlaSil
  109. Bende bugun basladim hurma diyetine 77 kiloyum haftaya kac olucam bakalim

    YanıtlaSil
  110. bugun bu diyete başladım kilom 87 olmak itediğim kilo 77 bana kolay gelsin

    YanıtlaSil
  111. Daha evvel bu diyeti uyguladım ilk üç gün çok zor oluyor ama kilo verdikçe zorun yerini mutluluk alıyor.bakalım her hafta kilomu buraya yazacağım

    YanıtlaSil
  112. Merhaba, benim vermem gereken fazla kilom yok ama uygulamak istiyorum, diyeti ramazanda yapmaya başladım. Imm, iftarda ve sahurda sadece 2 öğün yesem ve de 5 tane hurma , bir kase yağlı yoğurtla olur mu acaba ?

    YanıtlaSil
  113. Merhabalar 7 adet hurma sekersiz cay 500 ml su ve 4 kasik kaymaksiz yarimyagli yoğurt yedim fakat birde annemin israri ile haslanmis bir yumurta yedim. yumurtayi nasil diger ogunlrde telafi edeblriim?

    YanıtlaSil
  114. benden bu diyetten pazar gunu haberım oldum bugun ılk gunum 1.63 boy 56 .8 kiloya sahıbım cuma gunu elveda dedıgım kılolarımı bildiricem sizlere

    YanıtlaSil
  115. yoğurt yerine ayran yapsak olmazmı ben yoğurt yiyemem

    YanıtlaSil
  116. Bende yapiyorum çarşamba günü başladım 81 den 77 yim suan

    YanıtlaSil
  117. Merhaba,
    Ben bu diyete dün başladım. 7 hurma light yoğurt ile tüketiyorum ama hurmaların hepsini 1 öğünde tüketmek yerine acıktığım zaman yiyorum gün içinde. Ayrıca çok acıktığım zaman salatalık ve öğle yemeklerinde yağsız tuzsuz salata ile yesem olur mu acaba ?

    YanıtlaSil