Scroll To Top
Son yazılar

Tavada Sucuklu Tost

Yepyeni bir güne daha merhaba.. Henüz uyanamamışlar için ya da kahvaltıda tost sevenler için sucuklu tost yaptım.. Diyeceksiniz ne var tost yapmakta ama ben tost makinası olmayanlar için pratik bir yöntem vermeye çalışıcam. Bu duruma öğrenciler sevinecek :)

Malzemeler:
  • 1 adet ekmek
  • Yarım kangal sucuk
  • Tereyağ (Yeteri kadar)
Yapılışı:

Ekmeği bıçakla ikiye keselim. Arasına ince ince doğradığımız sucukları sıralayalım ve tavaya koyalım. Yanlarından küçük küçük tereyağ parçaları bırakalım. Bu şekilde ekmeğimizin iki yüzünü de kızartalım. Ekmeğimiz yeterince kızarınca üzerine demir bir tabakla sıkı sıkı bastıralım. Tostumuz hazır, benim tost makinam kendi kendine kapanıyor. Tam istediğim gibi kızartmıyor bende bu yöntemi buldum :) Bir kişinin bile işine yararsa ne mutlu bana :) Çayla, ayranla, meyve suyuyla vs servis edelim.. Afiyet olsun :)


Paylaş:

Kategoriler:

Henüz Yorum Yok " Tavada Sucuklu Tost "