Scroll To Top
Son yazılar

YAĞ YAKAN YEŞiL ÇAY TARiFi



Yeşil çayın yağ yaktığını özellikle karın bölgesindeki yağları yaktığını söylemek istiyorum. Bir diyet uzmanı değilim ama diyetisyen arkadaşım var ondan aldım tarifini:) Hayatımda da 1 kere diyetisyene gittim o da söylemişti yeşil çayın böyle bir etkisi olduğunu. Bir de bu şekilde içerseniz yağlar vücuttan tam anlamıyla kaçacak inanın. Ben yapamıyorum vaktim yok derseniz de muhakkak günde en az 2 bardak yeşil çay içmeye gayret gösterin vücudunuzun nasıl toplandığını farkedeceksiniz..Buyrun tarifim..

* *Yağ Yakan Yeşil Çay Tarifi* *

Malzemeler:
  •  2 adet limon
  •  2 poşet yeşil çay
  •  1 avuç taze nane yaprağı
  •  1 adet rulo(çubuk) tarçın 
 Hazırlanışı :
  • 2 su bardağı kadar demlenmiş yeşil çayı 1 sürahi içine koyun. İçine 2 adet limonu sıkın. 1 avuç taze nane yaprağı ile rulo tarçını da ekleyip soğuk su ile 1 litreye tamamlayın. Buzdolabında muhafaza edebilirsiniz.
  • Bu suyu sıcak, soğuk, ılık farketmez gün içerisinde içiyoruz.
  • Öğünlerden 15 dakika önce ılık yada sıcak içmeniz tavsiyemdir.
  • Afiyet olsun:)  
  • Emziren anneler de kullanabiliyor..

Paylaş:

Kategoriler:

1 yorum to ''YAĞ YAKAN YEŞiL ÇAY TARiFi"

ADD COMMENT
  1. Hamile bayanlarda kullanabilir mi herhangi bir zarati varmidir? Teşekkürler

    YanıtlaSil