Scroll To Top
Son yazılar

6 GÜNDE 6 KİLO VERDİREN ELMA DİYETİ

Her gün yiyeceğiniz yeşil elma sayesinde fit bir görüntüye kavuşabilirsiniz. Fazla kilolar kadın erkek herkesin kabusu. Özellikle de tatil sezonunun başlamasıyla fazlalıklarından kurtulmak isteyenler şok diyetlerle çözüm bulabilir. Doktor tavsiyesi ile yapılması gereken bu diyetlerden elma diyeti öne çıkıyor. 6 günde 6 kilo verdiren diyette her gün bol bol elma tüketmek gerekiyor. İşte zorlanmadan, severek yapacağınız diyetin gün gün uygulamaları... 

Kahvaltı: 

*2 dilim kızarmış ekmek
*light peynir 
*zeytin 
*domates
*salatalık 
*1 tane haşlanmış yumurta. (6 gün boyunca kahvaltı bu şekilde yapılacak. )

1. gün: 

*1 kilo elma 

2. gün: 

*1.5 kilo elma 

3. gün: 

*2 kilo elma 

4. gün: 

*1.5 kilo elma 

5. gün: 

*1 kilo elma 

6. gün: 

*1 kilo 

*Kahvaltımızı ihmal etmeden güzelce yapıyoruz ve belirtilen elmayı gün içinde tüketiyoruz. 9 gibi kahvaltı yapıp 2 saat arayla elmanızı yiyebilirsiniz. Diyeti 6 gün yapıyor ve bırakıyoruz lütfen daha fazla devam etmeyin..

**Elma Gün boyunca yenilecek. Yeşil çayı sınırsız tüketebilirsiniz. Vitamin ve minaral içerir ancak bu diyeti yaparken vücut enerjisiz kalıyor bunu unutmayın. Elmanın, yeşil olması gerekiyor. Verilecek kilo kişiden kişiye değişebilir. Kırmızı elma da zayıflatır ama yeşil elmanın etkisi daha fazladır. Mide asidi olanlar kırmızı elma yiyebilir. Kolay gelsin:)

**Not: Bu yayını paylaşmadan önce bu diyeti uygulayan yüzlerce kişinin yorumunu okudum ve etkili olduğunu görünce paylaşmak istedim. Deneyin lütfen..

Paylaş:

Kategoriler:

8 yorum to ''6 GÜNDE 6 KİLO VERDİREN ELMA DİYETİ"

ADD COMMENT
  1. Cok fazla diet denedim jnancjmi yitirmek uzereyim elma dieti son sansim ins olur

    YanıtlaSil
  2. Ben 3 gün yaptim 3 kilo verdim simdi yöne düşünüyorum hadi hayirlisi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahvaltıyı tamamen buna göre mi yaptın

      Sil
    2. Bide kırmızı elma mı yedin

      Sil
  3. Diyete iki gün önce başladım, başlamadan önce tartıldığımda 67.2 kg , şimdi ise 66.0 kg ım iki günde 1.2 kg verdim. Spor yapmıyorum çünkü halsiz bırakıyor biraz, diyet bittiğinde kaç kg olduğumu yazacağım. Herkese kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  4. Peki bir kilo yemek zorunda miiz bana fazla geliyor

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar ben bu diyet sayesinde baya kilo verdim hemde 3 hafta gibi kisa bir surede ama dikkatsizligim sonucu geri aldim malesef. Yani size demem o ki hangi diyeti yaparsaniz yapin mutlaka fayda gorursunuz er yada geç fakat sonunda dikkat etmezseniz tekrar geri alirsiniz. Ama diyet cok etkili bir sekilde zayiflatiyor.

    YanıtlaSil
  6. Sanırım işe yarayacak.

    YanıtlaSil