Scroll To Top
Son yazılar

GÖBEK ERiTEN YOĞURT KÜRÜ

Göbek eriten yoğurt kürü..Öncelikle bir anlaşma yapalım sizlerle. Öyle 2 gün yeyip faydası olmuyor diye bırakmak yok. En az 2 hafta uygulamak gerekiyor. Limon ve yoğurt asitli olduğu için yağ yakıyor. Acı biber ise metabolizmayı hızlandırıyor. Yedikten sonra içiniz biraz yansa da:) faydası oluyor emin olun..

Malzemeler:
  • 3 yemek kaşığı yarım yağlı yoğurt
  • yarım limon suyu
  • 1 çay kaşığı kırmızı pul biber
Yapılışı:
  • 3 malzemeyi verilen ölçülerle karıştıralım. 
  • Gece  yatmadan yarım saat önce yiyelim.
  • Bir kaç gün değil bir kaç hafta tüketelim.
  • Hem bayanlar hem erkekler güvenle uygulayabilir. Göbek eritmede bir numaralı kürdür.
  • Afiyet olsun:)

Paylaş:

Kategoriler:

210 yorum to ''GÖBEK ERiTEN YOĞURT KÜRÜ"

ADD COMMENT
  1. faydasi oluyomu acaba gercekten ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde nasıl oluyor, deneyin lütfen..

      Sil
    2. her gün kullanımının bi zararı var mı

      Sil
    3. bende denemek istiyorummm

      Sil
    4. hayır zararı yok faydası var

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ya 4 gndür yapiym ama kaBiz oldum alakasi varmidir

      Sil
  3. Bu aksam basladim bakalim ise yariycakmi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhakkak yarar hem zararı yok doğal sonuçta..

      Sil
    2. Hic bir ise yaramiyo :(

      Sil
    3. Bırakmayın en az iki hafta kullanın bol su tuketin sevgiler. .

      Sil
    4. yahu pastaları börekleri yiyosun höpür höpür sonra yatmadan bunu yapıyosun, sonra da işe yaramıyo diyosun.. boğazı kes boğazııı..

      Sil
  4. öncelikle emeğiniz için teşekkürler, benim bir sorum olucak. yoğurdun göbek eritmede etkili oldugunu biliyorum değişik kürler var ( zencefil, tarçın, zerdeçal ve yoğurt ile) , (tarçın, yulaf kepeği ve yoğurt ile) vb. şimdi hocam en başında ben azimliyim kararlıyım 2 değil 4 hafta yapmaya bile razıyım ama hangisi etkili olur hangisinde daha iyi bir sonuç alabilirim kafam gel gitlerle dolu ne yapacagımı hangisine başlıyacagımı bilemiyorum o kadar çok kür var ki hepside diyor ki göbek eritmede işe yarıyor kimiside sadece yağsız yoğurt tüketmek günde 3 bardak kadar göbeğinizi eritir diyor inanın hangisine inanıp hangisine başlıyacagımı bilemez oldum önerilerinizi bekliyorum çok teşekkürler sağlıklı günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim sizinde belirttiğiniz gibi çok değişik yoğurt kürleri var, ben hepsini paylaşıyorum çünki seçenek sunuyorum takipçilerime. Evde hangi malzemesi varsa ya da hangisinin tadini severse uygulasin istiyorum. Tariflerim arasında yer alan zencefilli yoğurtu size tavsiye ederim daha etkili ancak tadi değişik herkes yiyemiyor. Umarim amacınıza ulaşırsiniz, sevgiler:)

      Sil
    2. peki değerli hocam zencefilli yoğurt karışımını daha önce denedim, öğünlerden yarım saat önce şu şekilde yapıyordum normal bir kaseye 3 4 çorba kaşığı yoğurt ve 1 çay kaşığı zencefil 1 çay kaşığı zerdeçal ve 1 çay kaşığı tarçını karıştırarak yedim bunu 3 gün yapabildim tadı hakikaten çok ağır geldi yada ben baharatları biraz fazla koyuyordum zorla yiyordum ama sizin tarif ettiğiniz şekilde yapmayı denicem birde. bunu her akşam sizin tarif ettiğiniz şekilde yapıp ne kadar süre yapmalıyım ?

      Sil
    3. Birde hocam yağsız yoğurt bulmakda zorlanmıştım yarım yağlı olsa bir sıkıntısı olur mu acaba ? Şimdiden çok teşekkür ediyorum mutlu huzurlu günler:)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Değişikmiş bunu bilmiyordum , denemek lazım, yoğurt çok faydalı zayıflamaya çok katkısı olduğunu biliyordum , bende bazen tarçın bazen kuru nane ile deniyorum, faydalı bilgi için teşekkürler, sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Bugün başladım uygulamaya. Insallah işe yarar..

    YanıtlaSil
  8. yoğurt kürünün tadı çok güzel zayıflamak için değil de zevk için yine yerim :)

    YanıtlaSil
  9. Emziren anneler yuyebiliyormu

    YanıtlaSil
  10. Kusura bakmayın gec döndüm, bebeğe bir zarari yoktur annede mide yanmasii yapabilir, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylese yok sorun ben acıyı çok severim alışım yani tşkler

      Sil
  11. Yogurt kurunu deneyip , ,hayirini gören varmi? Lutfen yazarmisiniz...Ben kendim yeni basladim .Cevaniz icin önceden cooooook tsk ederim.

    YanıtlaSil
  12. Kimse cevap yazmiyo hmmm :-(

    YanıtlaSil
  13. Ben zeradacal zencefil tarcin ve limon karsmli
    Yogurt kurunu günde 3 kez tukettim ayrıca yediklerime dikkat ettim yeşil cay tüketim tarcinli su ictim hic spor veya yürüyüş yapmadim 3 haftaya yakin bi süreçte 3 kg verdim ve yine baslicam 68 ve ya 70 kg olmak istiyrm boyun 1.70 kilim 75 inş.istediğimiz kilolara kadar duseriz

    YanıtlaSil
  14. ben yoğurt kürünü uygulamaya başladım 2 gündür yatmadan yiyorum ve gerçekten işe yarıyo metabolizmayı hızlandırıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haftada kaç kilo verebiliyorsun mesela ?

      Sil
  15. Ya bu kür kaBiz yapiyo mu yardim

    YanıtlaSil
  16. Bende bugun başladm yarim limon derken ortadan bolupte onun yarisinimi sikiyoz bide yogurt tipi farkedermi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir ütün limonu ister ortadan sık, istersen yanlardan sık. yogurt tipsiz olmasın. bi tipi olsun gerisi farketmez.

      Sil
    2. Çok güldüm ya �� ��

      Sil
    3. :))) Güzel soru

      Sil
  17. Ben asiri kiloluyum acaba hozli kilo vermek icin bunu mu yoksa zencefilli olani mi yapmaliyim arkadaslar yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok kilon varsa sana tabsiyem dukan dietini yap hizli ve sarkma olmadan kilo veriyosun ben yapiyorum ve snc grcktn muths biraz arstr dukan dietini sende grrsn ayrica birazda masrafli hergn tavuk yemktn bkmam dersn ve maddiyat varsa kesnlkle dukani yap derim

      Sil
  18. yatmadan evvel yoğurt vb süt ürünlerini tüketmek faydalı değildir zira süt ürünlerindeki kalsiyum insülini baskılar, kan şekeri seviyenizde değişme gözlemlenir. bu kürü gece yatmadan evvel değil, gün içinde uygulamanız yararınıza olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sizin dediğinizi doğru bulmuyorum çünkü özellikle doktorlar yatmadan önce süt ve süt ürünlerini tüketin diyor şekeri dengeliyor...

      Sil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Ben tarcin zencefil zerdecal yogurt kürünü yaptim bi hafta sonuc harika sadece gobekte degil bel cevresinide inceltiyo deneyin ama yogurt kesinlikle light olsun diger yogurtlarla sonuc alamadim yani sira kiraz sapi icip bol su icerseniz daha hizli sonuc veriyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için çok teşekkürler, evet light yoğurt daha etkili. Sevgiler

      Sil
    2. Arkadaslar yardimci olurmusunuz bu kuru gunde kac kez yemelimiyiz

      Sil
    3. Gece yatmadan yarım saat önce ve sabah kahvaltıdan önce yemeniz çok dayali tavsiyemdir. .

      Sil
  21. Bende bugun yapacagım inşallah işe yarar

    YanıtlaSil
  22. Ben yaptım ve inanılmaz faydasını gördüm. Tek gram göbeğim kalmadı diyebilirim. 6 ayboyunca her akşam. Şimdi artık alışkanlık oldu. keyifle yiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç kilodan düştünüz acaba?

      Sil
  23. Ben yarım yağlı değilde tam yağlı aldım olmaz mı?

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. Size tavsiye ederim bende yaptım ve faydasini gördüm layt yogurt yedim layt yogurt olsa daha iyi olut tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. layt ne ya light ya türkçe yaz rezil olma ya da ingilizcesini doğru yaz

      Sil
  26. Bende bugun basladim hadi hayirlisi...

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. Bîr haftayi gecti yiyorum ama hala bisey olmadi

    YanıtlaSil
  29. Bîr haftayi gecti yiyorum ama hala bisey olmadi

    YanıtlaSil
  30. Bîr haftayi gecti yiyorum ama hala bisey olmadi

    YanıtlaSil
  31. Slm ben zencefil zerdecal tarcin karisinin yiyorum gece yatmadan 3 saat once bu kurude yesm bi sorun olur mu ?

    YanıtlaSil
  32. bende nane ve pul biber kullanıyorum

    YanıtlaSil
  33. diyet yapıyorum 1 ayda beş kilo verdim yoğurt ve yürüyüş su sayesinde sizde deneyin.

    YanıtlaSil
  34. Göbeğimi ölçtüm 100cm. Bugün başlıyorum gelişmeleri paylaşırım.sevgi

    YanıtlaSil
  35. inşallah bir gelişme olur.

    YanıtlaSil
  36. Yorum bekliyorum teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bnm sorularıma ne zaman vereceksınız beklıyorum da kac gundur

      Sil
  37. Bende basladim 6 gun oldu insallah ise yarar 70 kiloyum 55 olmak istiyorum çigdem hanim cok bitkisel haplar ilaclar ictim hic faydasini görmedim bu kürü gunde 4 ögun yapiyorum

    YanıtlaSil
  38. Bende dun basladim severek tuketiyorum bakalim sonuc ne olacak

    YanıtlaSil
  39. Zencefilli tarifi alabilirmiyim. Neyi ne kadar katip tüketmeliyim? Simdiden tesekkürler

    YanıtlaSil
  40. bakalım pazartesi günü tartilacam. ne kadar kilo vermişim acaba sabırsızlık la bekliyorum göbekte kalmadı artık mesaj atarım arkadaş lar

    YanıtlaSil
  41. 5gündür yoğurt kürünü yapıyorum. göbeğim 2cm inceldi.100 cm idi. 98 oldu. devam edeceğim. yalnız miğdemi delermi diye korkuyorum.

    YanıtlaSil
  42. Tam yağlı yoğurt olmaz dimi dedim bugün başlıyim tam yağlı yoğurt var evde :(

    YanıtlaSil
  43. ev yoğurdu yağlı mi oluyor bir bilgi verin bana

    YanıtlaSil
  44. Cok ihtiyacim var gobegi eritmeye yaa sevmiorum gobegimu

    YanıtlaSil
  45. aynen bende öyle göbek derdi bir buçuk kilo verdim bu beş kilo vermem gerek

    YanıtlaSil
  46. 3.Hafta devamettimGöbeğim 4cm inceldi .1hafta daha devam edeceğim Apış aramda belirgin derecede inceldi.

    YanıtlaSil
  47. Bugün başlayalı tam bir ay oldu.Göbeğim tam anlamıyla 4cm eridi. Kürde sağlıklı devam diyorum. sevgi

    YanıtlaSil
  48. ıkı gundur yıyorum sabah yada gece karın agrısıyla uyanıyorum karnımın etlerı acıyo mıdem agrıyo 7 aylık bebegım var sezaryanla dogum yaptım dıkıslere zararı varmıdır:(

    YanıtlaSil
  49. Bebeğini emziriyorsan yeme.Sütüne geçer bebeğe yazık olur.Ben 1500gr kilo verdim.Ama yağ gitti. 1ay5gün devam ettim.Sadece yağdan verdiğime inanıyorum .sevgi

    YanıtlaSil
  50. Sevgi bu kur disinda bisey yaptinmi peki

    YanıtlaSil
  51. Kür dışında inanın bir şey yapmadım.Sadece su içmeyi hiç sevmediğim halde günlük zorla 2ya da3 bardak su içtim.Sevgi

    YanıtlaSil
  52. Mrb sadce yogurt ve limon la yesek yine ise yarar mi

    YanıtlaSil
  53. Pul biber ayrıca çok faydalı yaparsanız tam yapın.Yoğurt biber limon.Sanki yoğurt çorbası içiyorsunuz.Sonuç inanılmaz 45 günde 6cm.sevgi.

    YanıtlaSil
  54. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  55. Ben akşam yemeğinden sonra yiyiyorum. Fakat üstüne başka bir şey yemiyorum. sevgi

    YanıtlaSil
  56. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  57. Burcu Hanım ben sadece akşam yemeğinden sonra yiyiyorum.Sadece bir öğün. Bol bol su içiyorum. Yalnız kürden önce kuru yemiş bulgur yersem bende de midede biraz ağrı oluyor. Sevgi

    YanıtlaSil
  58. merhaba, yukardaki malzemelerle yaptığımız yoğurt kürü günlük yiyeceğimiz değil mi ?

    YanıtlaSil
  59. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  60. Bugün basladim hayirlisi

    YanıtlaSil
  61. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  62. Burcu Hanım lütfen gelişmeleri paylaş.Kesinlikle kararlı ol. Kürü hergün ye .Üstüne kalan limonu yeme.Belki midene zarar verebilirsin.Sevgi

    YanıtlaSil
  63. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  64. Burcu Hanım ben çok yemek yiyen biri değilim zaten.Çayda kullandığım şekeri bıraktım.Çok fazla ekmekte tüketmem . Hamur ve yağlı yiyecekleri sağlıksız diye zaten yemem. Onun dışında inanın hiç bir şey yapmadım.

    YanıtlaSil
  65. Ne guzel ya tebrik ederim ben iki gundur normal yogurtla kuru yapiyorum light yogurrt bulamadim normal yogurtla olsa olmazmi light yogurdun tadi da bi tuhaf miyde bulandiriyor

    YanıtlaSil
  66. Burcu Hanım ben kendi yaptığım yoğurdu yiyiyorum.Kaymağını atıyorum.Kaymaksız tüketiyorum. sevgi

    YanıtlaSil
  67. Bende normal yogurt kullaniyorum kaymaksiz kismindan kuri yapiyorum assagi yukari ayni seye denk geliyor sanirim light yogurt yiyemiyorum acikcasi sevgi hnm

    YanıtlaSil
  68. Merhaba bende bugun başladım küre açık süt alıp kendim mayalıyorum yoğurdumu sizce etkili olurmu yoksa lıght yogurtmu almalıyım

    YanıtlaSil
  69. Yoğurdunu kendin yapar,kaymaksız tarafından tüketirsen hem sonuca ulaşırsın hem de kemik erimesi olmaz .Kürü yaparken bol bol su tüketmelisin.Sevgi

    YanıtlaSil
  70. Kendi yaptığım yoğurtla yapsam light yoğurt yerine etkili olur mu ? Bir de bir yerde okudum zencefil zerdeçal tarçın yoğurt karisimini hergun yerseniz vücut yağ yakimini durdurur haftada 1 veya 2 kere yiyin diyordu bu konuda görüşlerinizi alabilir miyim

    YanıtlaSil
  71. Hemoroid e zararı var mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hermoidi yok ediyor denendi bende

      Sil
  72. annemle beraber üç gündür yiyoruz tadı çok güzel sırf tadı için bile yemeye devam edilebilir:)

    YanıtlaSil
  73. Dövme pulbiber kullansak olurmu

    YanıtlaSil
  74. Butun yorumlari okudum teker teker burda okuduklarima gore evde hazirlanmis yogurt tukete biliriz galiba bide dovme pul biber kullanila bilirmi?ve limonu dort ayri hisseye ayirarak her kulandigimizda bir hissesini kulanirsak bir sakincasi olurmu zayiflamayi engellermi acaba lutfen cvb verin sizden cvb bekliycem sevglr

    YanıtlaSil
  75. Emziren anneler de uygulayabilri mi bu kürü

    YanıtlaSil
  76. faydasını görenler var mı

    YanıtlaSil
  77. Ben 14 yaşımdayım ve 98 kiloyum fazla kilolarımdan kurtulmak istiyorum yaşım için uygun mu acaba

    YanıtlaSil
  78. ben 1 aydır kullanıyorum faydasını gördüm ama devam ettirmek istiyorum devam etsem bi sakıncası olmaz herhalde değil mi

    YanıtlaSil
  79. Harika bir yöntem bu. Ciddi anlamda etkiliyor. Denemeyenlere tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  80. Iki çocuk annesiyim haliyle göbek kaldı bugün başladım yürüyüş imkanım yok çocuklar ufak olduğu için ise yarıyan varsa cvp bekliyorum

    YanıtlaSil
  81. Ben denedim bir ay düzenli olarak yedim.2,5 kilo verdim 42 bedenden 40 bedene düştüm. Bol bol su içtim. kürü ev yoğurdu ile yaptım.Sonuç harika SEVGİ.

    YanıtlaSil
  82. hadi bakalım 2. günümdeyim :D

    YanıtlaSil
  83. eğer sağlıklı yaşamak istiyorsanız sizlere Karatay Diyeti'ni öneririm:)))

    YanıtlaSil
  84. nerdeyse 3hafta oldu ama yazılanların aksine bende fazla bir degişiklik olmadı yanlış birşeylermi yaptım acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7 den sonra yemek yemeyin sadece bu kürü uygulayın muhakkak etki veriyor

      Sil
  85. Merhaba miktarlari 2 katina cikarsak ne gibi sonuçlara sebep olur. Mesela yoğurt u 3 kaşık değil de 6 kaşık yapsak etkisi 2 kat artarmi?

    YanıtlaSil
  86. Merhaba miktarlari 2 katina cikarsak ne gibi sonuçlara sebep olur. Mesela yoğurt u 3 kaşık değil de 6 kaşık yapsak etkisi 2 kat artarmi?

    YanıtlaSil
  87. Merhaba miktarlari 2 katina cikarsak ne gibi sonuçlara sebep olur. Mesela yoğurt u 3 kaşık değil de 6 kaşık yapsak etkisi 2 kat artarmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok etki iki kat artmıyor kalori artıyor sadece verdiğim ölçü ile olacak, deneyin lütfen..

      Sil
  88. merhaba akşam yememiz şartmı peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabahta yiyebilirsiniz ara öğün olarak da ancak uyumadan yemek şart

      Sil
  89. merhaba akşam yememiz şartmı peki

    YanıtlaSil
  90. merhaba akşam yememiz şartmı peki

    YanıtlaSil
  91. merhaba akşam yememiz şartmı peki

    YanıtlaSil
  92. Ben 1 haftadir uyguluyorum ve simfiden 1 kilo verdim ama sadece bunu yemekle olmuyor spor yapin ve yediklerinize biraz dikkat edin 7den sonra bir sey yemeyin midenizi sonuna kadar doldurmayin gece yatmadan 1 saat once bu kürü yeyip bolca su için ertesi sabah tartildinizda kilonuzda azalma oldugunu goreceksiniz ben faydasini hordum Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yoruma bayıldım çok teşekkür ederim çok haklısınız..

      Sil
  93. mideye bır zararı olurmu acabs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanma yapabiliyor mide probleminiz varsa bırakın..

      Sil
  94. Bu yoğurtlu limonlu biberli kürü tek gece yatmadan önce mi yiyeceğiz yoksa sabah kahvaltıdan önce de yiyecekmiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yiyebilirsiniz ama gece uyumadan önce yemek şart..

      Sil
  95. gerçekten faydalı, ben denedim...

    YanıtlaSil
  96. şimdi başladim inşallah işe yarar yarın yagli yogutrla ve bol su içiyorum üzerine ama emziriyorumda bi zarari olur mu lütfen yardimmm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir zararı yok sadece biberi abartmayın süte geçmesin, devam edin..

      Sil
  97. Emziren anneler kullanabilirmi

    YanıtlaSil
  98. hayır emziren anneler bi zarari olmadigigni duydum bende emziriyorum 3 gündür yapıyorum ama şunu merak ediyorum üzerine bol su içiyorum acaba faydasini azaltırmı üzerine su içmem 1 litre içiyorum lütfen admin cevapppppppppppppp ?***?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etkisini azaltmaz arttırır doğru yapıyorsunuz, devam lütfen..

      Sil
  99. Arkadaşlar ben 4 gündür kullanıyorum inanılmaz fayda gördüm gerçekten . İlk başta midemi etkiler diye çok korktm ama hiç bir sıkıntı görmedim. Bağırsaklarımda çalşma oldu resmen. Ve yediğim zaman vücudum da bi hafifleme hissediyorum. Çok teşekkür ederim emeğinie sağlık

    YanıtlaSil
  100. Kür sadece gece yatmadan önce mi içiliyor ?

    YanıtlaSil
  101. 1 aydan sonra devam etsek birsey olur mu ??? VE BENDE ISHAL VE BİRAZ SABAHLARİ KARIN AGRİSİ YAPIYOR AMA YIYORUM BUGÜN BEŞİNCİ GUN VE BİRAZ GÖZLEDİGİM KADARİYLA İŞŞE YARİYOR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devam edebilirsiniz mide rahatsızlığı olursa bırakın..

      Sil
  102. Bugün 4. Günüm 73.200 ile basladim 69.100 kilom şuan işe yarıyo yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba nasil uyguladınız bilgi verirseniz sevinirim

      Sil
    2. 4 günde 4,1 kilo?!?! inandırıcı bulmadım.

      Sil
  103. ÇİĞDEM HANIM LÜTFEN SORULARI CEVAPLARMISINIZ NEREDESINIZ :) ORTADA KALDIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyrun ne sordunuz inanın yetişemiyorum kusura bakmayın

      Sil
  104. 2 haftada 10 kilo verdiren elma diyeti ile uygulanabilir mi?

    YanıtlaSil
  105. arkadaşlar 48 beden giyiyordum hatta fermuarlarim yarıya kadar çekebiliyordum 9 gündür uyguluyorum ve 48 beden olan etegim bu gun oldu bana yavaş sonuç versede sonuç aldım galiba ve emzirıyorum beegimede bi zarari olmadi protein zaten yogurt

    YanıtlaSil
  106. Ben dün aksam basladim bi arkadas tavsiyesi üzerine fakat gece hemeroitim cok siddetlendi ve bugün hala aci cekiyorum.napmaliyim bi alakasi varmidir?yoksa devam etmeyimmi?lütfen cevap verirseniz col sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biberden kaynaklı sadece yoğurt limon yiyerek devam edin

      Sil
  107. yoğurt tam yağlı olsa da 2 haftada etkisini görür müyüz, teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarım yağlı yada lıght yoğurt olması gerekiyor

      Sil
  108. Teşekkür edriz Çiğdem hanim cok işe yariyor sevgiler

    YanıtlaSil
  109. Bu karısımı uygularken beslenmeyı nasıl yapacagımız konusunda onrınız var mı teskkurler.

    YanıtlaSil
  110. 6 gundur krısımı uyguluyorum ve ılk ıkı gun 55 dakıkalık dusuk tempolu kosu attım 3. gun dınlnme sonra tkrar 4 ve 5. Gnlerde de 55 dkıka kstum ama bunun yanında beslenme konusunda ne yıyecgımız onmlı mı ekstra dyt yada normal bır sekılde yemek yemeye devam mı tsk edrım

    YanıtlaSil
  111. 6 gundur krısımı uyguluyorum ve ılk ıkı gun 55 dakıkalık dusuk tempolu kosu attım 3. gun dınlnme sonra tkrar 4 ve 5. Gnlerde de 55 dkıka kstum ama bunun yanında beslenme konusunda ne yıyecgımız onmlı mı ekstra dyt yada normal bır sekılde yemek yemeye devam mı tsk edrım

    YanıtlaSil
  112. 6 gundur krısımı uyguluyorum ve ılk ıkı gun 55 dakıkalık dusuk tempolu kosu attım 3. gun dınlnme sonra tkrar 4 ve 5. Gnlerde de 55 dkıka kstum ama bunun yanında beslenme konusunda ne yıyecgımız onmlı mı ekstra dyt yada normal bır sekılde yemek yemeye devam mı tsk edrım

    YanıtlaSil
  113. 6 gundur krısımı uyguluyorum ve ılk ıkı gun 55 dakıkalık dusuk tempolu kosu attım 3. gun dınlnme sonra tkrar 4 ve 5. Gnlerde de 55 dkıka kstum ama bunun yanında beslenme konusunda ne yıyecgımız onmlı mı ekstra dyt yada normal bır sekılde yemek yemeye devam mı tsk edrım

    YanıtlaSil
  114. MRB ÇİGDEM HANIM BEN BU KÜRÜ 11 GÜNDÜR YAPIYORUM İŞE YARIYO MEMNUNUM BUNUNLA BİRLİKTE ELMA LİMON KARANFİL VE TARÇİN SUYUNUDA YAPIP İÇSEM Bİ ZARARİ OLUE MU BİLİYORSUNUZDUR ELMA LİMON KÜRÜNÜ BİRLİKTE YAPMAK İSTİYORUM YOGURT VE ELMA KÜRÜNÜ ??????

    YanıtlaSil
  115. bu kürü yedikten sonra vücuttaki değişimler ne olur

    YanıtlaSil
  116. Arkadaşlar , bugün komşumdan öğrendim bu diyeti ve tüm yorumları okudum . Bu gece başlayacağım ve inşallah faydasını görürüm. 57 kg ile başlıyorum göbek ve midemde yağ var umarım başarılı olurum. 15 martta görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  117. Ne zamn cvp yazcaksınız merak edıyorum :)

    YanıtlaSil
  118. Bir cvp verın artık mumkunse

    YanıtlaSil
  119. Bir cvp verın artık mumkunse

    YanıtlaSil
  120. Bir cvp verın artık mumkunse

    YanıtlaSil
  121. Umarim etkisini görürüm

    YanıtlaSil
  122. Umarim etkisini görürüm

    YanıtlaSil
  123. Umarim etkisini görürüm

    YanıtlaSil
  124. ZENCEFİL KOYARSAK YİNE PUL BİBER EKLİYOR MUYUZ

    YanıtlaSil
  125. Henuz zayiflama konusunda bir fark goremedim ama sabahlari kahvaltidan sonra basim donmeye basliyor ,bu kurle baglantisi olabilir mi

    YanıtlaSil
  126. 13 gün oldu belim 110 cm di şimdi ölçtüm ve 105cm cıktı yanı n5cm incelmiş ama cok yavaş gunde 2 litre su ve her gun karın egzersizlerei yapıyorum ve yetilkerime dikkat ediyorum ama bana daha hızlı ıncelten bi kür var mi çigdem hanım önere bileceginiz cevabınızı beklıyorum

    YanıtlaSil
  127. 13 günde 5 cm inceldiniz ve daha fazla inceltecek bir kür arıyorsunuz!!! insaf derler adama :)

    YanıtlaSil
  128. Ben 5 gündür yapıyorum henüz bi fark yok

    YanıtlaSil
  129. Ben akşamları spor yapıyorum.Spordan önce mi sonra mı yenmeli ?

    YanıtlaSil
  130. Tam yağlı yoğurt ile yapsak olur mu

    YanıtlaSil
  131. Ben daha dün başladım yapmaya ve ev yapımı yoğurtla başladım. yağlı mıdır bilmiyorum bu şekilde devam etsem bir faydasını görmez miyim? Bir de sabah öğlen de yiyebilirsiniz ama akşam şartdemişsiniz Akşam yağ yakımında etkili ise sabah ve öğlen sadece toktutmasına mı yarar, yağ yakmaya bir faydası yok mudur? Lütfen cecap verin

    YanıtlaSil
  132. Ben 10gündür uyguluyorum bu kürü ama hala bi faydasini görmedim yemegime de dikkat ediyorim spor da yapiyorum suyu da bol tüketiyorum ama hala degisen birsey yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin kilnuz çok fazla değildir.çok kilolu olanla daha hızlı etkiliyor.

      Sil
  133. Merhaba, bende bu yoğurt kürünü yeni duydum araştırdım burayı buldum tüm yorumları okudum %90'ı olumlu sonuc almış çok güzel :) çok ihtiyacım var benimde göbek sorunum var gitmek bilmeyen :( yürüme engelliyim fazla hareket edemeyince erimiyor göbek birde devamlı oturunca göbek kasında sarkma oluşuyor çok şiş karnım :/ bende yapmayı düşünüyordum fakat midemden dolayı korkuyorum gastritim var 6 ay boyunca ilaç tedavisi gördüm perhiz verdi bir süre dr.um.. midemde ve bağırsağımda fıtık var mide yediklerini hazmetmiyor olduğu gibi tutuyor acı, asitli şeyler yasak bana :( zencefilli olan kürünüz belki midem için daha masum gibi geldi gözüme onun tarifini alabilir miyim lütfennn?

    YanıtlaSil
  134. Bu kkarisimis
    N hepsinimi yicez acaba acil cevap

    YanıtlaSil
  135. günde kaç öğün yemek gerekir ve haftada kaç kilo verdiriyor??

    YanıtlaSil
  136. kırmızı pul biber yerine tarçın kullanabiliriz miyiz?bişey farkeder mi?

    YanıtlaSil
  137. Her şey iyi güzel de ,bu yoğurt, limon ve pul biber karışımını hazirladiktan sonra ,ne kadar ölçüde tuketicez..hepsini mi ?

    YanıtlaSil
  138. Sadece yatarkenmi yapılması lazım bu karışımın

    YanıtlaSil
  139. Öğle Yemeği yerine yoğurt kürü karışımını yapıp yesem bi yararı yada zararı olurmu. Yoksa sadece yatmadan önce yapmam lazım

    YanıtlaSil
  140. Hocam ben bunu 9 da yiyorum ve 11 de yatiyorum.yinede ise yararmi?yoksa sade yogurt yemeye devam edecegim

    YanıtlaSil
  141. Hocam ben bunu 9 da yiyorum ve 11 de yatiyorum.yinede ise yararmi?yoksa sade yogurt yemeye devam edecegim

    YanıtlaSil
  142. Ister inanin, ister inanmayin, tam tamina 16 gundur bu kuru harfiyyen uyguluyorum ama henuz bir etkisini goremedim! 30 gune tamamlayip neticeyi sizinle burada tekrar paylasacagim..

    YanıtlaSil
  143. Ister inanin, ister inanmayin, tam tamina 16 gundur bu kuru harfiyyen uyguluyorum ama henuz bir etkisini goremedim! 30 gune tamamlayip neticeyi sizinle burada tekrar paylasacagim..

    YanıtlaSil
  144. Ister inanin, ister inanmayin, tam tamina 16 gundur bu kuru harfiyyen uyguluyorum ama henuz bir etkisini goremedim! 30 gune tamamlayip neticeyi sizinle burada tekrar paylasacagim..

    YanıtlaSil
  145. Ister inanin, ister inanmayin, tam tamina 16 gundur bu kuru harfiyyen uyguluyorum ama henuz bir etkisini goremedim! 30 gune tamamlayip neticeyi sizinle burada tekrar paylasacagim..

    YanıtlaSil
  146. Ister inanin, ister inanmayin, tam tamina 16 gundur bu kuru harfiyyen uyguluyorum ama henuz bir etkisini goremedim! 30 gune tamamlayip neticeyi sizinle burada tekrar paylasacagim..

    YanıtlaSil
  147. 3 hafta her gece eksiksiz kullandım. Hİç bir faydasını görmedim hatta 3 kilo aldım. Biri yazıyor bir yerlere bir şey, her site de aynı metni kopyalayıp tavsiyede bulunuyor. Kendime kızdım sonra... Zayıflamanın yolu böyle sihirli iksirlerle değil, boğazı tutmakla oluyor arkadaşlar... Az yiyeceksiniz...

    YanıtlaSil