Scroll To Top
Son yazılar

ÇAY LEKESİ NASIL ÇIKAR?

Merhaba sevgili takipçilerim, sizlere sürekli çay yanında ikram edebileceğiniz tarifler veriyorum. Şimdi de hepimizin muhakkak başına gelen çay lekeleri ile savaşabileceğiniz yöntem vermek istiyorum. Benim kullandığım yöntemler. Gerçekten etkisini görmesem paylaşmazdım. Umarım sizin de işinize yarar. Bir dua etseniz yeter bana:)

Çay lekesini çıkartmak ve iz kalmamasını sağlamak için size 2 pratik yöntem sunuyorum.

Giysilere veya Masa Örtüsü gibi yıkanabilir kumaşlardan Çay lekesini çıkartmak için :
1- İlk olarak lekeli bölgeyi sıcak suyun altına tutuyoruz.
2- Daha sonra lekenin üzerine limon suyu sıkıp 1 tatlı kaşığı kadar tuz ekliyoruz.
3- 1-2 dakika bu şekilde beklettikten sonra lekeli bölgeyi çitiliyoruz.
Deneyin, sonucuna şaşıracaksınız.
Halıya Dökülen Çay Lekesini Çıkartmak İçin :
1- İlk olarak kâğıt havlu yardımıyla ovalama yapmadan çayı kâğıt havluya çektiriyoruz.
2- Daha sonra lekeli bölge üzerine bir miktar bulaşık makinesi parlatıcısı döküyoruz.
3- Lekeli bölgeyi uygun bir bez ile ve yavaş hareketlerle ovalayarak çıkartıyoruz.

Bütün leke çıkarıcılardan daha iyi hepsi denendi:) Kolay gelsin:)

Paylaş:

Kategoriler:

Henüz Yorum Yok " ÇAY LEKESİ NASIL ÇIKAR? "