Scroll To Top
Son yazılar

DEMET AKALIN DİYETİ (3 GÜNDE 4 KİLO)

Ünlülerin zayıflama hikayeleri her zaman ilgimizi çekmiştir. Demet Akalın'da onlardan biri aniden 31 kilo verince herkes bu mucize diyeti merak ediyor. Bu 3 günlük yumurta diyetini kendisi bizzat instagram hesabından paylaşmış. İtiraf etmeliyim ki böyle bir diyeti paylaşmak istemezdim. Ama o kadar çok istek aldım ki yayın yapmak zorunda kaldım. Oldukça ağır bir diyet. Tek besinli olduğu için ödem de attırıyor. Deneyip denememek sizin elinizde. Buyrun tarifim..

Akalın’ın günde bir kilo verdiren diyet listesi şöyle:

*Sabah: 1 adet haşlanmış yumurta

*Öğlen: Yumurta akından omlet

*Akşam: Omlet

*Ara öğünlerde: Çay ve sade Türk kahvesi (bugün)

*Not: 3 günden fazla uygulamayın. Bol su tüketin..

Paylaş:

Kategoriler:

7 yorum to ''DEMET AKALIN DİYETİ (3 GÜNDE 4 KİLO)"

ADD COMMENT
  1. bence tehlikeli bir diyet.yapılmamalı.

    YanıtlaSil
  2. Hivmi spor yapmamis yani.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Oglen ve aksamin yumurta miktari nedir acaba

    YanıtlaSil
  5. hmm ben yapicam yarin

    YanıtlaSil
  6. Yarin basliyorummmmmmm 3 gun ne de olsa..Bisey olmaz, sadece yumurtnin akini pek sevmiyorum ama sadece oglen akindan omlet , bu yuzden kesinlikle deniyecem. Zaten hava soguk disari pek cikmiyorum az hareket. Az yemekte bu yuzden iyi gelecek

    YanıtlaSil