Scroll To Top
Son yazılar

2 Günde 3 Kilo Verdiren Sok Diyet



Şok diyetleri yapmak ne kadar sağlıklı bilmiyorum. Pasta yemek tariflerimin yanında takipçilerim diyet  de görmek istiyor. Bana kızan da vardır belki ama ben sadece kimseyi kırmak istemiyorum.Takipçim ne isterse onu paylaşıyorum.  Bu diyeti yapmadım ama güvendiğim bir arkadaşım denediği için paylaşmak istedim. Dikkat edilmesi gereken tek şey ise 2 günden fazla yapılmaması. Listeye tam uyarsanız 2 günde 2-3 kilo verebilirsinix. Kolay gelsin:) 

2 Günde 3 Kilo Verdiren Şok Diyet  

1. GÜN 
  • Sabah : Meyve veya meyve suyu 
  • Öğle : 1 porsiyon sebze yemeği, 1 kase salata, 1 kase yoğurt
  •  İkindi: 1 meyve  
  • Akşam : 1 porsiyon et yemeği, salata, 1 ince dilim ekmek 
  • Gece : limonlu yoğurt

 2. GÜN 
  •  Sabah : Meyve veya meyve suyu 
  • Öğle : 1 porsiyon sebze yemeği, 1 kase salata, 1 kase yoğurt 
  • İkindi: 1 meyve 
  • Akşam : 1 porsiyon et yemeği, salata, 1 ince dilim ekmek 
  • Gece : limonlu yoğurt

Paylaş:

Kategoriler:

1 yorum to ''2 Günde 3 Kilo Verdiren Sok Diyet "

ADD COMMENT
  1. 800 gr verdm hiç kaçamak yapmadımm 2 lt su içtim yürüyüş de yapmadım ama gün içerisinde çok hareketliydim

    YanıtlaSil